مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:062020-01-27پزشكي

زیبایی اندام ورزشی مناسب برای کاهش وزن است


فاطیما عبدالوند دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بسیاری از افراد به دلیل استفاده از دستگاه های خاص و نیز گران بودن هزینه های لاغری از ادامه ورزش و کاهش وزن مناسب صرف نظر می کنند اما با فعالیت در رشته بادی بیوتی از همان روزهای اول می توان شاهد کاهش وزن و چربی سوزی در بدن بود.

وی با بیان اینکه این رشته به دلیل تخصصی کارکردن در ناحیه شکم و پهلو در مدت زمان کوتاه مورد توجه بسیاری از مردم به خصوص بانوان قرار گرفته است افزود: این ورزش نه تنها در راستای کاهش وزن بلکه در ایجاد اندامی مناسب، تمرینات برنامه ریزی شده ای را در اختیار افراد قرار می دهد.

رییس کمیته بادی بیوتی استان گفت: بادی بیوتی با حرکات ورزشی مناسب در ایجاد شادابی روح و پوست تاثیر به سزایی داشته همچنین با حرکات اصلاحی می توان در برخی موارد مشکلات مفصلی افراد را مرتفع ساخت.

این رشته به دلیل ابتکار حرکات و شادابی در تمرینات به چربی سوزی و کاهش وزن از نظر زمانی سرعت فوق العاده ای می بخشد.

وی با بیان اینکه اصل مهم و اساسی در بادی بیوتی، تقویت و استحکام تنه وعضلات شکم و پهلو است که شاید دغدغه بسیاری از مردم باشد گفت: در کلاس های بادی بیوتی از وسایل و تجهیزات ورزشی مختلفی نیز بر اساس صلاحدید مربی استفاده می شود به عنوان مثال کار با کش، ترامپولین، توپ های جیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیبایی اندام ورزشی مناسب برای کاهش وزن است

زیبایی اندام ورزشی مناسب برای کاهش وزن است