مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:052020-01-27سياسي

جبهه مقاومت مانع تحمیل معامله قرن بر خاورمیانه می شود


دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور گفت: امروز دشمنان می خواهند معامله قرن را به امت اسلامی تحمیل کنند اما جبهه مقاومت که در این قطعه از زمین شکل گرفته است حائل و مانع میان او و اقدامشان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام لطفیان صبح امروز در افتتاحیه همایش ایده پردازی گام دوم انقلاب اسلامی که با حضور امامان جمعه استان های کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی در سالن شهدای روحانی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) کاری کرد که جهان اسلام بیدار شد و منافع غرب و شرق را به مخاطره انداخت.

وی گفت: کسینجر که در زمان کارتر رییس جمهور وقت آمریکا بالاترین منصب امنیتی و سیاسی در آمریکا داشت، که در مورد امام راحل گفت، امام خمینی انقلاب را به گونه ای مدیریت می کند که ما هم باورمان شده است او از ماورا الهام می گیرد.

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور تصریح کرد: کسی که حتی در اندیشه مسیحیت خود پایبندی ندارد با نگاه به چهره ملکوتی امام و سیمای مدیریت ایشان، می گوید امام خمینی الهام از ماورا دارد.

وی افزود: امام الهام می شود و حرکت امیدبخش برای امت اسلامی رقم می زند و می تواند با یک سخنرانی همه تصمیاتی که در اتاق های شیشه ای در آمریکا و اروپا گرفته می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت مانع تحمیل معامله قرن بر خاورمیانه می شود

جبهه مقاومت مانع تحمیل معامله قرن بر خاورمیانه می شود