مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 08:302020-01-27اقتصادي

عشایر خراسان رضوی رتبه نخست شرکت در طرح هویت گذاری دام کشور


عشایر خراسان رضوی رتبه نخست شرکت در طرح هویت گذاری دام کشور را کسب کردند - عشایر خراسان رضوی رتبه نخست شرکت در طرح هویت گذاری دام کشور عشایر خراسان رضوی رتبه نخست شرکت در طرح هویت گذاری دام کشور را کسب کردند به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،مدیرکل امور عشایر خراسان رضوی گفت: از ابتدای مهر ماه و همزمان با آغاز طرح هویت گذاری دام سبک در کشور و این استان تا پنجم بهمن ماه امسال 103 هزار و 801 راس دام سبک عشایر استان هویت گذاری شده است.

محمد نبوی فرد با بیان اینکه 50 درصد کل دام هویت گذاری شده استان خراسان رضوی در بخش عشایر بوده است افزود:در خراسان رضوی در این مدت 207 هزار و 600 راس دام سبک هویت گذاری و دارای پلاک 15 رقمی شده اند.

وی گفت: در این مدت 114 هزار و 718 راس دام سبک عشایر خراسان رضوی نیز بیمه شده اند که از این نظر نیز خراسان رضوی رتبه نخست کشور را در اختیار دارد.

نبوی فرد با اشاره به اصلاح مدیریت و پرورش دام سبک عشایر افزود: با توجه به تعهد سازمان عشایر برای پرواربندی یک میلیون دام تا پایان سال، تا کنون خراسان رضوی به تنهایی توانسته 36 درصد تعهد سازمان را محقق و 6 هزار و 144 تن گوشت قرمز تولید کند.

وی گفت: خراسان رضوی تنها استانی است که در این حوزه نیز بالاترین رتبه را داراست و پیش بینی می شود تا پایان سال 500 هزار راس دام در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر خراسان رضوی رتبه نخست شرکت در طرح هویت گذاری دام کشور

عشایر خراسان رضوی رتبه نخست شرکت در طرح هویت گذاری دام کشور