مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 08:052020-01-27اقتصادي

پرداخت 220 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های روستایی


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تا به امروز 220 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به طرح های مناطق روستایی و عشایری پرداخت شده است.

- علی آشتاب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: تا به امروز  220 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به یک هزار و 201  طرح  با فرصت شغلی پنج هزار و 114  نفر در مناطق روستایی و عشایری پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه اعتباراتی جدید به استان در جهت حمایت از بنگاه های آسیب دیده از سیلاب اخیر  ابلاغ شده  است، افزود: این اعتبارات تا پایان سال به طرح های معرفی شده به بانک های عامل  پرداخت می شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان  بیان کرد: در حوزه  اشتغال حمایتی کمیته امداد، بنیاد شهید و بهزیستی نیز تاکنون به تعداد 2 هزار و 613 طرح  اعتباراتی به مبلغ 95 میلیارد و 577 میلیون تومان و اشتغال سه هزار و 19  نفر پرداخت شده است.

آشتاب با اشاره به اینکه  تعاونی های استان با جذب بیشترین کارورز رتبه اول تعاونی های کشور را کسب کردند، تصریح کرد: تعاونی های لرستان با جذب 379 فارغ التحصیل دانشگاهی در بین تعاونی های کشور بیشترین امتیاز را کسب کرده اند.

وی با  عنوان کردن این موضوع که  مهارت آموزی بستر تقویت اشتغال جوانان به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی است، خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 220 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های روستایی

پرداخت 220 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های روستایی