مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 23:052020-01-26بين الملل

تجمع اعتراضی ده ها خانواده سودانی در برابر سفارت امارات در خارطوم


ده ها خانواده سودانی با تجمع برابر سفارت امارات در خارطوم به فریبکاری شرکت های امنیتی امارات در جذب جوانان سودانی برای اعزام به لیبی یا یمن اعتراض کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خانواده های سودانی روز یکشنبه با برپایی تجمع در برابر سفارت امارات در خارطوم به اقدام مسئولین اماراتی در فریب فرزندانشان برای اعزام آنها به جنگ در یمن و لیبی اعتراض کردند.

یک خانواده سودانی روز یکشنبه اسناد مربوط به فریب یک عضو این خانواده توسط شرکت های امنیتی اماراتی به بهانه اشتغال در امارات را فاش و اعلام کرد که فرزند آن ها پس از انتقال به امارات به جای اشتغال به اردوگاه های آموزشی منتقل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه فرامنطقه ای القدس العربی سودانی هایی که در برابر سفارت امارات تجمع اعتراضی برپا کرده بودند پلاکاردهایی را در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود نه به مزدور نه به شارلاتانی نه به فریبکاری .

عبدالله الطیب   یک جوان سودانی در یک ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شد، می گوید که برادرش از سه ماه پیش پس از سفر به امارات با هدف یافتن شغل و کار برای شرکت های امنیتی، ربوده شده است و اطلاعی از او ندارند.

الطیب افزود که برادرش و تیمی که همراه او بودند پس از ورود به فرودگاه از اینکه از آن ها خواسته شد به یک اردوگاه منتقل شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اعتراضی ده ها خانواده سودانی در برابر سفارت امارات در خارطوم

تجمع اعتراضی ده ها خانواده سودانی در برابر سفارت امارات در خارطوم