مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 20:552020-01-26سياسي

فارس من/پیگیری مشکلات پرداخت حقوق و مزایای تدریس یاری دانشجویان در مجلس


عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از پیگیری مشکلات پرداخت حقوق و مزایای تدریس یاری دانشجویان در مجلس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، مخاطبان سامانه فارس من خواستار پیگیری موضوع  سوءاستفاده از دانشجویان دکتری در دانشگاه ها  شده اند.

مخاطبان سامانه فارس من اعلام کرده بودند: دانشگاه ها از دانشجویان دکتری برای تدریس، حل تمرین و حتی تدریس ازمایشگاه استفاده می کنند.

علاوه بر پرداخت ناچیز که همراه با مالیات هست پرداختی کل در ماه به 300 هزار تومان هم نمی رسد، با وجود عدم پرداخت مطالبات این دانشجویان بعد از گذشت یک سال جوابگوی منطقی هم نیستند و حتی تهدید می کنند که شما نباشید دانشجویان دیگر هستند که می ایند جای شما بردگی می کنند.

حتی با توجه به مصوبه هیات دولت مبنی بر افزایش مطالبات تعویقی، این دانشجویان هیچ گونه افزایشی در این مدت در معوقات خود نداشته اند.

با توجه به وعده خبرگزاری فارس به مخاطبان برای پیگیری سوژه های سامانه فارس من، این موضوع را از سیده فاطمه ذوالقدر عضو هیأت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی جویا شدیم.

ذوالقدر در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: قطعا استفاده از دانشجویان دکتری به عنوان کمک استاد در بسیاری از دانشگاه ها مانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من/پیگیری مشکلات پرداخت حقوق و مزایای تدریس یاری دانشجویان در مجلس

فارس من/پیگیری مشکلات پرداخت حقوق و مزایای تدریس یاری دانشجویان در مجلس