مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 20:402020-01-26سياسي

از دریافت رشوه برای قاچاق سیگار تا دلالی در پرونده گوشت های یارانه ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس از سوی شورای نگهبان، بحث ها درباره نحوه این بررسی ها و همچنین چرایی رد صلاحیت برخی چهره های سیاسی بویژه 90 نماینده کنونی مجلس در محافل سیاسی و رسانه ها بالا گرفته است.

- واکنش ها به خبر رد صلاحیت بیش از 90 نفر از نمایندگان فعلی مجلس با دلایل مالی به قدری بود که سخنگوی شورای نگهبان را بر آن داشت تا به تشریح برخی تخلفات و جرائم مالی نمایندگان رد صلاحیت شده بپردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس از سوی شورای نگهبان، بحث ها درباره نحوه این بررسی ها و همچنین چرایی رد صلاحیت برخی چهره های سیاسی بویژه 90 نماینده کنونی مجلس در محافل سیاسی و رسانه ها بالا گرفته است.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت وگوی ویژه خبری سیما که پس از اعلام رسمی نتایج بررسی صلاحیت ها داشت، با بیان آماری از تعداد نامزدهای رد یا عدم احراز صلاحیت شده گفته بود: به غیر از 800 نفری که پیش از بررسی صلاحیت ها در هیئت های اجرایی انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام کرده بودند، از مجموع 16 هزار و 33 نفری که صلاحیت شان در هییت های اجرایی مورد بررسی قرار گرفته بود، اسامی بیش از 14 هزار و 500 نفر برای بررسی صلاحیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دریافت رشوه برای قاچاق سیگار تا دلالی در پرونده گوشت های یارانه ای

از دریافت رشوه برای قاچاق سیگار تا دلالی در پرونده گوشت های یارانه ای