مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 19:162020-01-26سياسي

سامانه الکترونیکی، تخلفات انتخاباتی را به حداقل می رساند


ولی الله حیاتی روز یکشنبه در نشست تعاملی، وفاق و همدلی انتخاباتی در شهرستان جاجرم اظهار داشت: با به کارگیری این سامانه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان، تمامی مراحل احراز هویت افراد به صورت الکترونیکی انجام می شود.

وی بر لزوم مشارکت همه جناح ها در تعیین سرنوشت کشور تاکید کرد و افزود: همه وظیفه داریم برای مشارکت حداکثری در انتخابات فعالیت کنیم و یکی از عواملی که باعث افزایش مشارکت در این عرصه می شود حضور همه گروه ها و جناح های سیاسی در صحنه است.

وی گفت: در شرایط کنونی دشمن درصدد است بین حکومت و مردم فاصله بیندازد و با ایجاد تنش حضور مردم را در انتخابات کمرنگ سازد تا به اهداف خود برسد، اما انتخابات نیز باید جولانگاه وحدت و همدلی ملی باشد و حضور پرشور مردم در انتخابات تیر خلاصی بر پیکر دشمن خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: خوشبختانه تمام امکانات و زیرساختهای لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی در شهرستانهای استان فراهم شده است.

اجازه حاشیه سازی در انتخابات را نمی دهیم حیاتی در نشست هیات های اجرایی انتخابات در شهرستان گرمه نیز چهار موضوع مهم در عرصه انتخابات را مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت برشمرد و گفت: به کسی اجازه نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه الکترونیکی، تخلفات انتخاباتی را به حداقل می رساند

سامانه الکترونیکی، تخلفات انتخاباتی را به حداقل می رساند