مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 15:152020-01-26اقتصادي

عضو مجمع تشخیص: طرح حساب روستا در خراسان رضوی اجرا شود


علی آقامحمدی روز یکشنبه در همایش الگوی مثلث توسعه اقتصادی- فرهنگی با رویکرد دستاوردهای معین های اقتصاد مقاومتی در شهر شاندیز افزود: اگر برای روستاهایی که محور توسعه در الگوی مثلث توسعه اقتصادی – فرهنگی استان خراسان رضوی قرار گرفته اند حساب روستا ایجاد شود میزان تولید ناخالص داخلی در روستا قابل اندازه گیری شده و شاخص ماندگاری جمعیت در روستاها ارتقا می یابد.

وی با اشاره به ظرفیتهای زیاد الگوی مثلث توسعه اقتصادی - فرهنگی در خراسان رضوی و همراهی و همدلی مسوولان و نمایندگان در این استان با فعالان اقتصادی افزود: در این شرایط 128 هزار میلیارد تومان تفاهم نامه سرمایه گذاری که در این الگو به امضا رسیده کاملا قابل تحقق است.

رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری گفت: اهمیت الگوی مثلث توسعه اقتصادی – فرهنگی از آن جهت است که به قاعده مثلث یعنی جمعیت می پردازد و این شیوه باعث قوام و دوام جامعه می شود.

آقامحمدی افزود: 62 درصد از جمعیت شاغل ایران را کارمندان بخش دولتی و غیردولتی و مزدبگیر تشکیل می دهند و باقی جمعیت شاغل، شاغلان معیشتی هستند یعنی کسانی که از محل مغازه یا ملک خود درآمدی دارند و زندگی خود را اداره می کنند.

وی اضافه کرد: قاعده بزرگ مثلث را نمی توان نادیده گرفت زیرا بدون آن پیشرفت ممکن نیست و علت نرسیدن به رشد پایدار نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو مجمع تشخیص: طرح حساب روستا در خراسان رضوی اجرا شود

عضو مجمع تشخیص: طرح حساب روستا در خراسان رضوی اجرا شود