مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 14:352020-01-26سياسي

ارائه خدمات غیرحضوری کارگران و کارفرمایان از 22بهمن در سراسر کشور


معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: خدمات سامانه جامع روابط کار با 22 زیرسامانه تا 22 بهمن ماه به طور کامل در سراسر کشور عملیاتی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حاتم شاکرمی اظهار داشت: معاونت روابط کار در راستای صیانت از نیروی کار و اجرای دقیق و شفاف قوانین و مقررات و ارائه هر چه بهتر و سریع تر خدمات به جامعه هدف خود تصمیم گرفت تمام خدمات خود را به صورت غیر حضوری و الکترونیکی ارائه دهد.

وی گفت: در این خصوص تمام زیر ساخت های لازم اعم از سخت افزاری و نرم افزاری و پس از اخذ مجوزهای قانونی از سازمان مقررات رادیویی، نهاد ریاست جمهوری و هماهنگی های لازم با سازمان های نظارتی کشور سامانه جامع روابط کار راه اندازی شد.

شاکرمی با اشاره به تاکید مقام عالی وزارت در خصوص اجرای شفافیت در امور گفت: اساس کار این سامانه بر شفافیت و سلامت اداری پایه گذاری شده است تا موجبات جلوگیری از اعمال سلیقه ها و تبعیض ارتباطی را فراهم کند؛ همچنین باعث تسریع و تسهیل در روند رسیدگی ها شود.

وی در ادامه افزود: امروز یکی از نگرانی های جامعه هدف قراردادهای سفید امضا است که با راه اندازی این سامانه و بارگذاری تمام قراردادها در آن و نظارت مستقیم مسئولین نظارتی این سامانه بخش عمده ای از این نگرانی ها برطرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات غیرحضوری کارگران و کارفرمایان از 22بهمن در سراسر کشور

ارائه خدمات غیرحضوری کارگران و کارفرمایان از 22بهمن در سراسر کشور