مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 14:152020-01-26اقتصادي

تخصیص 24 هزار میلیارد تسهیلات ستاد تسهیل موانع تولید برای واحد های تولیدی


یداله صادقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص تشکیل جلسات ستاد تسهیل موانع تولید اظهار کرد: جلسات این ستاد در دو بخش کمیته فرعی متشکل از کارشناسان حوزه های تخصصی و بانک های عامل عضو کارگروه در محل دبیرخانه واقع در سازمان صمت استان تشکیل می شود.

وی افزود: در این جلسات موضوعات و مشکلات واحدهای تولیدی مطرح و توافقات اولیه انجام می شود، در بخش دوم کمیته اصلی که با حضور استاندار محترم استان و روسای دستگاه های عضو کارگروه در محل استانداری برگزار می شود مصوبات اولیه مطرح و پس از بررسی نهایی مصوبات جهت اجرا به دستگاه مربوطه شامل موسسات مالی و بانک ها، تامین اجتماعی و امور مالیاتی ابلاغ می شود که این دستگاه ها براساس قانون موظف به اجرای آن هستند.

رییس سازمان صمت استان تهران بیان داشت: در 9 ماهه سال جاری 180 جلسه کارگروه اصلی و فرعی در استان تشکیل شده که از این تعداد 20 جلسه با حضور استاندار تهران بوده است.

صادقی گفت: با توجه به ابلاغیه ها و تاکیدات وزیر صمت و اولویت برنامه های سازمان متبوع در فعال سازی واحدهای تولید در راستای شعار سال در رونق تولید این جلسات به صورت منظم در سطح کارشناسی و اصلی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 24 هزار میلیارد تسهیلات ستاد تسهیل موانع تولید برای واحد های تولیدی

تخصیص 24 هزار میلیارد تسهیلات ستاد تسهیل موانع تولید برای واحد های تولیدی