موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 14:102020-01-26سياسي

رفتار گردشگران با فرهنگ یزد همسو شود


نبود ساز و کاری مناسب برای گردشگران باعث شده از گردشگران رفتاری نظیر بد حجابی سر بزند که با فرهنگ دارالعباده متفاوت باشد.

- یزد، نمایند ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به ظرفیت گردشگری استان بر تدوین دستور العملی مناسب برای همسو کردن رفتار گردشگران با فرهنگ یزد تاکید کرد.

آیت الله ناصری با اشاره به اینکه نبود ساز و کاری مناسب برای گردشگران باعث شده از گردشگران رفتار ی نظیر بد حجابی سر بزند که با فرهنگ دارالعباده متفاوت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین افزود: تدوین این ساز و کار می تواند در معرفی فرهنگ یزد به گردشگران نیز موثر باشد.

آیت الله ناصری همچنین با اشاره به نبود فضای مناسب ویژه تفریح و تفرج بانوان در استان گفت: بی شک بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه حق دارند فضایی مناسب برای تفریح و نشاط داشته باشند و مسئولان می توانند با ایجاد پارک ویژه این فضا را در اختیار بانوان قرار دهند.

استاندار هم در این نشست توجه به صنعت گردشگری را تنها راه برون رفت استان از تنگنا های اقتصادی دانست و گفت: بی شک توسعه گردشگری برخی از آسیب های اجتماعی را در پی دارد و پیشگیری از بروز آن نیازمند نظارت و مدیریت بهینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار گردشگران با فرهنگ یزد همسو شود

رفتار گردشگران با فرهنگ یزد همسو شود