مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 14:052020-01-26اقتصادي

ساماندهی و تعیین تلکیف واگذاری شهرک صنایع دستی ظریفان تا پایان امسال


شهرک ظریفان با هدف استقرار تولیدکنندگان صنایع مس وچاقو استان راه اندازی می شود - ساماندهی و تعیین تلکیف واگذاری شهرک صنایع دستی ظریفان تا پایان امسال شهرک ظریفان با هدف استقرار تولیدکنندگان صنایع مس وچاقو استان راه اندازی می شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان؛استاندار زنجان در شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی بر واگذاری زمین های شهرک ظریفان به فعالان صنایع دستی استان به شرط اهلیت تاکید کرد و گفت: واگذاری زمین ها باید به دور از هرگونه دلال بازی انجام شود و زمین ها به فعالان حوزه مس و چاقو استان واگذار شود حقیقی با تاکید بر استفاده از ظرفیت ها و زیر ساخت ها موجود برای رونق گردشگری تاکیدکرد.

وی از راه اندازی پرواز های فرودگاه زنجان از 24 بهمن ماه خبر داد و گفت: به دلیل استقبال کم هم استانی ها دچارتعطیلی مداوم این زیر ساخت مهم گردشگری استان زنجان هستیم و در صورت اقبال عمومی می توان سایر پرواز ها را هم راه اندازی کرد.

دادستان زنجان هم رویکرد دستگاه قضا را حمایت از تولید و فعالان اقتصادی دانست و افزود: از تشکیل ستادی برای پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان ها خبر داد.

حجت الاسلام کرمی با اشاره به ظرفیت گردشگری سلامت و مذهبی استان زنجان گفت: استفاده از ظرفیت بافت سنتی و ایجاد خانه های بوم گردی در استان و تبدیل کردن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی و تعیین تلکیف واگذاری شهرک صنایع دستی ظریفان تا پایان امسال

ساماندهی و تعیین تلکیف واگذاری شهرک صنایع دستی ظریفان تا پایان امسال