مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 13:552020-01-26اقتصادي

استفاده از ظرفیت های «یونیدو» برای کاهش پسماند


در نشستی با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت به عنوان رابط دولت با یونیدو (سازمان توسعه صنعتی ملل متحد) درخصوص نحوه همکاری این دو دستگاه برای کاهش پسماند و تفکیک زباله در سطح شهر تهران تدابیری اتخاذ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، صدرالدین علیپور در جلسه ای که با حضور برات قبادیان، معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت در سازمان پسماند برگزار شد، گفت: طبق توافقات صورت گرفته مقرر شد تا معاونت پژوهش و فناوری وزارت صمت، همکاری لازم با سازمان پسماند برای استفاده از تسهیلات و امکانات یونیدو و کشورهای عضو آن را داشته باشد.

این امر در راستای پیشبرد اهداف سازمان مدیریت پسماند صورت خواهد گرفت.

  مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند یکی از مشکلات بزرگ مدیریتی در کشور را عدم کار گروهی دانست و بیان کرد: هر چند که بسیاری از مدیران فعالیت های بسیاری در دست اجرا دارند اما به دنبال گذر از کارهای انجام شده در گذشته هستند و می خواهند اقدامات خود را از ابتدا شروع کنند در حالی که برخی از این اقدامات در مسیر درستی پیش رفته است و باید آن را ادامه داد و پیگیری کرد.

علیپور در این جلسه خواستار همکاری و همراهی معاون پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص کاهش پسماند و تفکیک زباله در صنایع، کارخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های «یونیدو» برای کاهش پسماند

استفاده از ظرفیت های «یونیدو» برای کاهش پسماند