مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 13:262020-01-26اقتصادي

خدمات رسانی به مسافران نوروزی در نشست مشترک کیش و بنادر همجوار بررسی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد کیش در این نشست مشترک که با حضور علی نیکویی فرماندار بندرلنگه شهردار چارک، بخشدار شیبکوه، رییس اداره بنادر و دریانوردی لنگه و بخشدار کیش برگزار شد، مجید ملانوروزی معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و دبیر ستاد نوروزی کیش در سال 99 با اشاره به اینکه مسافران دریایی از طریق بنادر همجوار کیش وارد جزیره می شوند، این ایام را فرصت طلایی برای شهرداری های همجوار کیش به منظور استفاده از پتانسیل های بومی محلی و فعال کردن بازارچه های فصلی محلی برشمرد.

دبیر ستاد نوروزی کیش همچنین با بیان اینکه جلسات ستاد نوروزی بصورت مستمر برای ارائه هرچه بهتر خدمات و رفع موانع و مشکلات از دی آغاز شده است گفت: ما باید به خواسته گردشگران توجه کنیم و بر حسب نیاز گردشگر به انجام امور اقدام کنیم.

وی با تاکید بر اینکه زمان باقی مانده تا نوروز فرصتی مغتنم برای ارائه راهکارها و برنامه ریزی موثر است افزود: با توجه به اینکه نوروز یکی از مناسبت های ملی ما محسوب می شود، باید به بهترین شکل ممکن به گردشگران خدمت کنیم تا خاطرات خوبی برای میهمانان کیش رقم بزنیم.

ملانوروزی با اشاره به تجربه خوب سال گذشته در ایام نوروز اظهار امیدواری کرد : به کمک کمیته های یازده گانه ستاد نوروزی ، همکاری بخش خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی به مسافران نوروزی در نشست مشترک کیش و بنادر همجوار بررسی شد

خدمات رسانی به مسافران نوروزی در نشست مشترک کیش و بنادر همجوار بررسی شد