مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 13:002020-01-26پزشكي

برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی گناباد


تاکنون بیش از هزار و 160 نفر دانشجو در مقاطع مختلف رشته پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی گناباد دانش آموخته شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، رییس دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گناباد در آیین جشن دانش آموختگی دانشجویان پرستاری ورودی بهمن 94 این دانشگاه گفت: 463 دانشجو در رشته های کارشناسی پرستاری، کارشناسی ارشد سلامت سالمندی و روان پرستاری، داخلی جراحی، مراقبت های ویژه و سلامت جامعه و مدیریت و کاردانی و کارشناسی فوریت های پزشکی در دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گناباد مشغول تحصیل هستند.

دکتر علی محمدپور با تاکید بر اینکه این مرحله از تحصیل را نمی توان فارغ التحصیلی دانست، اظهار امیدواری کرد که شاهد تعالی و حضور پررنگ دانشجویان پرستاری در مقاطع بالاتر باشیم.

وی افزود: با توجه به ویژگی های خاص رشته پرستاری، تنوع رشته مقطع ها و توانایی ها و مهارت های ارزشمندی که دانشجویان کسب می کنند، این رشته می تواند پاسخگوی ادامه تحصیل دانشجویان با سلیقه های مختلف در گرایش های تخصصی متنوع باشد.

محمدپور با بیان اینکه پرستاری تنها رشته ای است که معاونت مستقلی در وزارت بهداشت دارد، اظهار کرد: خوشبختانه نظام پرستاری هم جایگاه خود را در سطح کشور پیدا کرده است و هیئت های بورد پرستاری نیز در کنار هم تلاش می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی گناباد

برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی گناباد