مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 12:302020-01-26فناوري

پرزر، بهترین فروشگاه اینترنتی زنجان و شمال غرب ایران


فروشگاه آنلاین پَرزَر در سال 1390 کار خود را به عنوان سایت نقد و بررسی کالای دیجیتال آغاز کرد و در سال 1394 با تغییر سیاست، به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام پرزر، در حال حاضر پرزر، تمرکز خود را به عنوان یک فروشگاه تخصصی، در فروش کالاهای دیجیتال در زمینهٔ گوشی و تبلت، انواع لوازم جانبی کامپیوتر و تلفن همراه، انواع پلیرها، گجتهای هوشمند، یکی از بهترین و با سابقه ترین فروشگاه های اینترنتی کالای دیجیتال، واقع در شمال غرب کشور است که با ارائه سرویس ها و خدمات مناسب، توانسته است مشتریان خاص خود را در سراسر ایران پیدا کند.

به علت موقعیت خاص زنجان در شمال غرب کشور، ارسال کالا برای استان های زنجان، تهران، تبریز، ارومیه، اردبیل، سنندج، رشت، قزوین، قم و همدان، حداکثر در یک الی دو روز کاری و برای سایر استان ها در حدود دو الی سه روز کاری قابل انجام است.

گواهی های سایت با ورود به سایت فروشگاه پرزر، گواهی ها و نمادهای دریافت شده سایت، مشاهده می شوند.

نماد اعتماد دوستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت و معدن و تجارت، گواهی SSL برای پرداخت های امن بانکی و همین طور گواهی ثبت سایت در رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در کنار نماد اعتماد قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرزر، بهترین فروشگاه اینترنتی زنجان و شمال غرب ایران

پرزر، بهترین فروشگاه اینترنتی زنجان و شمال غرب ایران