مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:502020-01-26اجتماعي

برگزاری سوگواره یاس نبوی در 90 بقعه متبرکه استان مرکزی


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت :سوگواره یاس نبوی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)در 90 بقعه متبرکه استان مرکزی برگزار می شود.

- مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت :سوگواره یاس نبوی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)در 90 بقعه متبرکه استان مرکزی برگزار می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت :سوگواره یاس نبوی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)در 90بقعه متبرکه استان مرکزی برگزار می شود مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیما از برگزاری سوگواره یاس نبوی در فاطمیه دوم به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)خبر داد و گفت:این طرح معنوی در 90 امامزاده و بقعه متبرکه استان مرکزی و از 5 بهمن لغایت 11بهمن 98به مدت 7شب برگزار می شود.

حجت الاسلام واحدی با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان بومی در ایام فاطمیه و حضور در بقاع متبرکه خاطر نشان کرد:در ایام فاطمیه دوم افزون بر بهره مندی از ظرفیت 73مبلغ بومی استان از 17مبلغ غیر بومی برای حضور در بقاع متبرکه استان مرکزی دعوت شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ،سخنرانی،عزاداری،روضه خوانی،تعزیه داری،برگزاری گفتمان دینی،برپایی خیمه های معرفت و اجرای دیگر برنامه های فرهنگی را از جمله برنامه های معنوی این آیین دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سوگواره یاس نبوی در 90 بقعه متبرکه استان مرکزی

برگزاری سوگواره یاس نبوی در 90 بقعه متبرکه استان مرکزی