مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:352020-01-26پزشكي

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مدیرکل بهزیستی مازندران شد


مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حکم رییس سازمان بهزیستی کشور به عنوان مدیرکل بهزیستی مازندران معرفی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فرزاد گوهردهی مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از سوی مدیرکل بهزیستی مازندران به عنوان جانشین جمال باقری نسامی سرپرست سابق بهزیستی مازندران معرفی شده است.

گوهردهی پیش از انتصاب به عنوان مدیرکل بهزیستی مازندران در سمت مسؤول روابط عمومی و مسؤول هیأت پزشکی ورزشی استان مازندران مشغول کار بوده است.

از حدود سه ماه پیش جمال باقری به عنوان جانشین سعید آرام که اصلا مشخص نشده است به چه دلیل کنار گذاشته شده معارفه شد  و پس از مدت قانون اعلام شده از این سمت کنار گذشته شده است.

با توجه به سختی و مشکلاتی که در بهزیستی مازندران وجود دارد و تجربه پایین مدیریتی گوهردهی حداقل در این بخش به نظر می رسد که راه پر فراز و نشیبی در مسیر داشته باشد.

خبرنگار فارس ضمن آروزی موفقیت برای گوهردهی به عنوان مدیرکل بهزیستی استان مازندران از استاندار و متولیان استانی انتظار دارد که در انتصاب ها توجهی به میزان تخصص و تجربه افراد به عنوان مدیر داشته باشند، داشتن حداقل تجربه کمترین انتظار مردم از مدیران ارشد استانداری که در صحبت های خویش اصرار بر شایسته سالاری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مدیرکل بهزیستی مازندران شد

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مدیرکل بهزیستی مازندران شد