مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:302020-01-26اقتصادي

گازرسانی مناطق صعب العبور هزینه ها را تا 4 برابر افزایش می دهد


رییس امور مهندسی و اجرا شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: گازرسانی به روستاهای ماکو در اولویت شرکت گاز آذربایجان غربی است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس امور مهندسی و اجرا شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: گازرسانی به روستاهای ماکو در اولویت شرکت گاز آذربایجان غربی است.

محمودی آذر امروز ششم بهمن ماه در حاشیه بازدید از روند اجرای گازرسانی به روستاهای ماکو، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: گازرسانی به روستاهای ماکو به جهت استقرار در منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو و به علت گسترش صنعت بوم گردی، گردشگری بودن این منطقه و از طرفی به لحاظ سردسیر بودن آن در اولویت شرکت گاز استان قرار دارد.

وی همچنین تاکید کرد: امید داریم با افزایش محورهای جدید گازرسانی به روستاهای ماکو، ضریب نفوذ استفاده از گاز طبیعی در این شهرستان افزایش یابد.

رییس امور مهندسی و اجرا شرکت گاز استان با اشاره به صعب العبور بودن بسیاری از نقاط این شهرستان، گفت: صعب العبور بودن مشکل هزینه گاز رسانی به هر خانوار در روستاها را 3 تا 4 برابر بیشتر از حالت عادی کرده است و نیاز به تخصیص بودجه ویژه گازرسانی خارج از نرم و عزم جدی توسط دست اندرکاران مربوطه دارد.

نوری نسب رییس اداره گاز ماکو نیز در این بازدید با تاکید براینکه 21 روستای شهرستان تا به امروز گازرسانی شده است، افزود: هزینه اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی مناطق صعب العبور هزینه ها را تا 4 برابر افزایش می دهد

گازرسانی مناطق صعب العبور هزینه ها را تا 4 برابر افزایش می دهد