مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:252020-01-26اقتصادي

انجمن سیب زمینی جنوب کرمان راه اندازی شد


سعید برخوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از تشکیل انجمن سیب زمینی این منطقه خبر داد و گفت: برای نخستین بار در تاریخ کشاورزی جنوب کرمان، نماینده های کشاورزان برای مدیریت تولید و فروش سیب زمینی در هفت شهرستان جنوبی استان انتخاب شدند.

وی به ضرورت وجود تشکل ها و انجمن های خصوصی پویا و فعال در منطقه جنوب کرمان تاکید کرد و گفت: بخش خصوصی می تواند بازوی توانمندی برای مرتفع کردن مشکلات صادرات، تهیه بذر مناسب و تنظیم بازار داخلی را بر عهده داشته و با فعالیت این تشکل ها و انجمن های خصوصی و نظام صنفی کشاورزی، پیگیری مطالبات کشاورزان سریع تر می شود.

برخوری به چهارمین گردهمایی و هم اندیشی انجمن ملی سیب زمینی در جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: این نشست با حضور هیات مدیره انجمن ملی سیب زمینی ایران، معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت، نماینده اتاق بازرگانی، کشاورزان پیشرو و سیب زمینی کاران، امروز در محل سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان برگزار شد.

وی از کاشت سیب زمینی طرح استمرار در هفت شهرستان جنوبی این استان خبر داد و گفت: طی اجرای این طرح، در سال زراعی جاری چهار هزار و 380 هکتار از اراضی این منطقه به کشت سیب زمینی اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن سیب زمینی جنوب کرمان راه اندازی شد

انجمن سیب زمینی جنوب کرمان راه اندازی شد