مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:252020-01-26اجتماعي

ایمن سازی 30 مدرسه در حاشیه راه های استان همدان


معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از زیرپوشش قرار گرفتن 30 مدرسه درحاشیه راه های استان همدان در اجرای طرح ایمن سازی راه ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صفر صادقی راد پیش از ظهر یکشنبه در مراسم اجرای طرح ایمن سازی مدارس حاشیه شهر با اشاره به اینکه تصادفات جاده ای سالانه خسارت های مادی و معنوی بسیاری را به کشور و مردم وارد می کند، اظهار داشت: قرار گرفتن مدارس در کنار جاده ها سلامت عبور و مرور کودکان و دانش آموزان را تهدید می کند و به همین دلیل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در زمینه ایمن سازی مدارس حساسیت ویژه ای دارد.

وی افزود: این طرح با همکاری پلیس راه استان و به منظور بالا بردن سطح فرهنگ ترافیک دانش آموزان مدارس، آگاهی از نحوه تردد ایمن در جاده ها و جلوگیری از وقوع سوانح رانندگی در 2 بخش فیزیکی و آموزشی در مدارس استان انجام می شود.

صادقی راد با اشاره به اینکه این طرح امسال در 30 مدرسه حاشیه راه های استان اجرایی می شود، بیان داشت: اولویت ها برای اجرای طرح های ایمن سازی مدارس بر اساس مواردی همچون میزان تردد در جاده، فاصله مدرسه از جاده، تعداد دانش آموزان و میزان ترددهای عرضی از جاده تعیین می شود.

رییس اداره ایمنی ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان هم ایمن سازی فیزیکی و آموزشی را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی 30 مدرسه در حاشیه راه های استان همدان

ایمن سازی 30 مدرسه در حاشیه راه های استان همدان