مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:202020-01-26اقتصادي

اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار گیلان


مدیرکل امور بانوان گیلان این استان را جزو استان هایی دانست که آمار زنان سرپرست خانوار در آن رشد داشته و گفت: طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار گیلان با همکاری جهاددانشگاهی اجرا می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل امور بانوان گیلان این استان را جزو استان هایی دانست که آمار زنان سرپرست خانوار در آن رشد داشته و گفت: طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار گیلان با همکاری جهاددانشگاهی اجرا می شود.

زهرا یعقوب نژاد امروز در حاشیه بازدید از یک شرکت تولیدی تعاونی موفق در شهرک صنعتی رودبار که مدیریت آن بر عهده یک زن است، اظهار کرد: دولت و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری حمایت از اقتصاد مقاومتی، اشتغال و کارآفرینی را مد نظر قرار داده است.

وی حضور یک بانو در راس مدیریت یک شرکت تولیدی را سرمایه اجتماعی در حوزه کار و اشتغال دانست و افزود: اگر قرار است از کارآفرینان حمایت کنیم باید آن را یک مسئولیت اجتماعی ببینیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان حمایت از تولیدکنندگان برتر را یکی از رسالت های خطیر این اداره کل دانست و گفت: حمایت از کارآفرینان و واحدهای تولیدی موجب ماندگاری افراد در اشتغال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار گیلان

اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار گیلان