مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:152020-01-26سياسي

مرکز تماس احسان در سمنان راه اندازی شد


معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از راه اندازی مرکز تماس احسان اداره کل اوقاف این استان خبر داد.

- سیدایمان موسوی فر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: مرکز تماس احسان با شماره چهاررقمی 2529 برای مدیریت، ساماندهی و نظارت ارتباطات تلفنی راه اندازی شده است.

وی افزود: تسریع در پاسخگویی به شهروندان و تسهیل در پیگیری مراجعات آنها و انجام مشاوره وقف، ثبت شکایات و پیشنهادات از دیگر امکانات مرکز تماس احسان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: یکی از مهم ترین قابلیت های این سیستم، مسیریابی و توزیع پیشرفته تماس ها است و درعین حال امکان مانیتورینگ تماس ها فراهم شده است.

وی عنوان کرد: این سیستم توسط اپراتور خودکار مدیریت می شود و ضمن دارا بودن ابزارهای تحلیلی و گزارش گیری پیشرفته، به منظور امکان پیگیری بهتر کلیه مکالمات تماس ها ثبت و ضبط می شود.

موسوی فر با اشاره به اینکه ارتباط با دستگاه های ثالث یکی دیگر از امکانات سیستم تلفن احسان است، خاطرنشان کرد: این سیستم قابلیت راه اندازی کمپین های مختلف در مناسبت های طول سال را دارا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تماس احسان در سمنان راه اندازی شد

مرکز تماس احسان در سمنان راه اندازی شد