مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:002020-01-26سياسي

غفلت از ارزش ها جامعه را با ضرر و زیان فرهنگی مواجه می کند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه غفلت از ارزش ها جامعه را با ضرر و زیان فرهنگی مواجه می کند، گفت: امروز با افراط و تفریط شکل فرهنگی کشور تغییر کرده است.

- ایسنا/فارس رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه غفلت از ارزش ها جامعه را با ضرر و زیان فرهنگی مواجه می کند، گفت: امروز با افراط و تفریط شکل فرهنگی کشور تغییر کرده است.

حجت الاسلام محمد رضایی یکشنبه 6 بهمن در کارگروه زنان و خانواده استان فارس ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، بیان کرد: امام خمینی(ره) در برخورد با مسائل دینی، مذهبی و مکتبی هم ارتباط عاطفی و هم ارتباط عقلی را مدنظر قرار می داد.

او با تصریح بر اینکه اگر بنا باشد با گریه به بهشت برویم پس اولین کسی که باید به بهشت برود عمر بن سعد است، افزود: اشک خوب است اما باید همراه با عقلانیت باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: اگرچه چادر و محاسن نماد دین است اما اگر می خواهیم حضرت زهرا(س) الگوی عملی زنان باشد باید تلاش کنیم تا نگاهمان به جامعه نگاه شیعی با بهره گیری از حرکت معصومین شود نه اینکه حرکتمان تنها در نذر و سفره ها باشد، چون گاهی این نذر و سفره ها تنها برای ریا برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از ارزش ها جامعه را با ضرر و زیان فرهنگی مواجه می کند

غفلت از ارزش ها جامعه را با ضرر و زیان فرهنگی مواجه می کند