مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:552020-01-26سياسي

همکاری همه دستگاه ها با قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی


یکی از مراجع تقلید بر همکاری همه مدیران دستگاه ها با قوه قضاییه در پاکسازی جامعه از آلودگی ها و مفاسد اقتصادی تاکید کرد و گفت: عاری شدن جامعه از آلودگی ها و مفاسد اقتصادی موجب تثبیت و تحکیم نظام و مایه دلگرمی مردم خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با رییس سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: این سازمان دارای وظیفه ای بسیار حساس و مهم است و کسانی که در این سازمان فعالیت می کنند باید نسبت به مبارزه با فساد در همه ابعاد دغدغه داشته باشند.

وی یادآور شد: سازمان بازرسی کل کشور در خط مقدم مبارزه با فساد قرار دارد و این سازمان نباید در انجام وظایفی که بر عهده دارد به هیچ سفارش و توصیه ای توجه کند.

وی ضمن تمجید از خدمات و فعالیت های آیت الله رییسی در دستگاه قضا بیان کرد: خوشبختانه کسی در راس دستگاه قضا قرار گرفته که دلسوز، شایسته و کارآمد است.

این مرجع تقلید تاکید کرد: اقدامات صورت گرفته در این مدت کوتاه نشان می دهد که از بسیاری مفاسد جلوگیری شده و شاهد بازگردانده شدن امید به جامعه هستیم.

وی ضرورت همکاری همه مدیران دستگاه ها با قوه قضاییه در پاکسازی جامعه از آلودگی ها و مفاسد اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: عاری شدن جامعه از آلودگی ها و مفاسد اقتصادی موجب تثبیت و تحکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری همه دستگاه ها با قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی

همکاری همه دستگاه ها با قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی