مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:452020-01-26اقتصادي

چالش در نقدینگی ایرلاین ها/ منابع اعتباری «صندوق حمل و نقل هوایی» تأمین نشد


دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه منابع اعتباری صندوق توسعه حمل و نقل هوایی تأمین نشد، گفت: شرکت های هواپیمایی مدام برای توسعه و تهیه قطعه به نقدینگی نیاز دارند و این صندوق می توانست مشکل شرکت ها را تا اندازه ای رفع کند.

- مقصود اسعدی سامانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین جزییات صندوق توسعه حمل و نقل هوایی اظهار داشت: منابع اعتباری لازم برای برای این صندوق هنوز تأمین نشده و صندوق شکل نگرفته است.

وی ادامه داد: موضوع تأسیس صندوق توسعه حمل و نقل هوایی از آن منظر مطرح شد تا با استفاده از این ظرفیت، ایرلاین های داخلی بتوانند نقدینگی و سرمایه مورد نیاز خود را با سود مناسب و منطقی و در همین صنعت حمل و نقل هوایی تأمین کنند.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ادامه داد: وجود صندوق توسعه حمل و نقل هوایی موجب می شود شرکت های هواپیمایی دیگر نیاز نداشته باشند بابت تأمین نقدینگی به عنوان مثال در قالب استفاده از نقدینگی چارترکننده، صندلی هواپیما که تولیدات شرکت های هواپیمایی محسوب می شود ، پیش فروش کنند.

اسعدی سامانی اضافه کرد: نقدینگی مورد نیاز شرکت های هواپیمایی در کنار اینکه برای تأمین ناوگان هم استفاده می شود در حوزه تأمین قطعات هواپیما برای آنها حیاتی است به هر حال تأمین قطعه یکی از الزامات شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش در نقدینگی ایرلاین ها/ منابع اعتباری «صندوق حمل و نقل هوایی» تأمین نشد

چالش در نقدینگی ایرلاین ها/ منابع اعتباری «صندوق حمل و نقل هوایی» تأمین نشد