مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:352020-01-26اقتصادي

بهره برداری از طرح های توسعه ای آب نیازمند 11 هزار میلیارد تومان است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: به منظور تکمیل و بهره برداری از طرح های توسعه ای در قالب تخصیص جدید، به اعتباری بالغ بر 11 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- کامران خرم در خصوص میزان تخصیص آب استان در بخش های صنعت، شرب و کشاورزی در 10 ماهه نخست سال جاری، اظهار کرد: با توجه به ابلاغ تخصیص های جدید به استان کردستان در تاریخ اول تیر 98 امکان اجابت درخواست متقاضیان در بخش های مختلف مصارف از جمله شرب، کشاورزی و صنعت در شهرستان های استان میسر شده است.

وی عنوان کرد: در این راستا در استان، 38 درصد به بخش شرب، 45 درصد به بخش کشاورزی و 17 درصد به بخش صنعت تخصیص داده شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان با توجه به ابلاغ تخصیص های جدید به میزان 96 هزار و 104 هکتار در سطح استان کردستان ادامه داد: از این میزان 66 هزار و 891 هکتار آن در قالب تخصیص جدید و طرح های توسعه ای می باشد که اعتبار لازم برای تکمیل و بهره برداری از این طرح ها بالغ بر 11 هزار میلیارد تومان می باشد.

وی افزود: مبلغ مذکور برای اجرای طرح های تأمین و عرضه آب در قالب اجرای شبکه های اصلی و فرعی مد نظر می باشد.

خرم دل با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تمامی اجزا و عملیات اجرایی پروژه تازه آبادهیجان خاتمه یافته و آماده بهره برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح های توسعه ای آب نیازمند 11 هزار میلیارد تومان است

بهره برداری از طرح های توسعه ای آب نیازمند 11 هزار میلیارد تومان است