مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:202020-01-26اقتصادي

موسسین مدارس غیردولتی کرمانشاه در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان مدرسه می سازند


مدرسه سازی جزو آن دسته از کارهای خیر ماندگاری است که تا همیشه در یادها باقی خواهد ماند، کار خیری که موسسین و مدیران مدارس غیردولتی شهر کرمانشاه تصمیم دارند آن را برای دانش آموزان سیل زده سیستان و بلوچستان اجرایی کنند.

- ایسنا/کرمانشاه مدرسه سازی جزو آن دسته از کارهای خیر ماندگاری است که تا همیشه در یادها باقی خواهد ماند، کار خیری که موسسین و مدیران مدارس غیردولتی شهر کرمانشاه تصمیم دارند آن را برای دانش آموزان سیل زده سیستان و بلوچستان اجرایی کنند.

در نشست امروز(ششم بهمن) موسسان و مدیران مدارس غیردولتی شهر کرمانشاه با پرداخت شهریه یک سال یک دانش آموز که حدود پنج میلیون تومان است، ساخت یک مدرسه در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را تقبل کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ابتدای این نشست که در سالن جلسات آموزش وپ رورش ناحیه سه کرمانشاه برگزار شد، پیشنهاد ساخت یک مدرسه از سوی موسسین مدارس غیردولتی شهر کرمانشاه را در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان مطرح کرد که با موافقت حاضران همراه شد.

یزدان پناه گفت: در صورت مشارکت سریع موسسان این مدارس، این مدرسه مهر ماه سال آینده به نام موسسین مدارس غیردولتی شهر کرمانشاه تحویل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسین مدارس غیردولتی کرمانشاه در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان مدرسه می سازند

موسسین مدارس غیردولتی کرمانشاه در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان مدرسه می سازند