مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:052020-01-26بين الملل

اگر آمریکاییها از عراق خارج نشود ، بازهم اقدام تروریستی انجام میدهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ‎‎ ؛ نجاح محمد علی تحلیلگر سیاسی و کارشناس عرب در توییتی نوشت: در صورتی که نظامیان آمریکایی از عراق خارج نشوند عملیات ترور در این کشور تکرار خواهد شد.

نجاح محمد علی تحلیلگر و کارشناس حوزه خاورمیانه (غرب آسیا) با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در پایگاه اجتماعی توییتر نوشت: می گویند چرا مطالبه و درخواست مردم عراق برای خروج نظامیان آمریکایی از کشورشان پس از ترور شهید قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس مطرح شده است؟! من می گویم، زیرا عملیات تروریستی آمریکا نشان داد که نیرو های آمریکایی خطری هستند که امنیت و حاکمیت عراق را بیش از هر زمان دیگری تهدید می کنند و در صورتی که نیرو های آمریکایی از عراق خارج نشوند این ترور ها تکرار خواهد شد.

نجاح محمد علی در توییت دیگری افزود: گروه تروریستی داعش بار دیگر با تبلیغات خود می خواهد قدرت نمایی کند؛ بنابراین باید فرماندهان امنیتی اهمیت حضور مجازی این گروه تروریستی را باور کنند.

همچنین باید با جدیت بیشتری فعالیت های داعش را که در میدان های تظاهرات و تحصن ها دیده می شوند پیگیری کرد و این فعالیت ها را از بین برد.

امنیت باید مسئله اصلی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر آمریکاییها از عراق خارج نشود ، بازهم اقدام تروریستی انجام میدهند

اگر آمریکاییها از عراق خارج نشود ، بازهم اقدام تروریستی انجام میدهند