مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 07:462020-01-26سياسي

توزیع حدود یک میلیون پرس غذا بین سیل زدگان توسط موکب های اربعین


30 موکب اربعینی برای امدادرسانی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان به این استان اعزام شده اند که تاکنون علاوه بر خدمات جهادی در عرصه پزشکی و بهداشتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، پس از سیل سیستان وبلوچستان و پیام مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم امدادرسانی به مردم سیل زده این استان، ستاد بازسازی عتبات موکب های اربعینی را فعال کرد تا در مناطق سیل زده خدمت رسانی کنند.

در مرحله نخست 10 موکب از استان های خراسان جنوبی، کرمان، فارس، البرز و گیلان به مناطق سیل زده سیستان  و بلوچستان اعزام شد که این موکب ها روزانه 100 هزار غذای گرم طبخ و توزیع کردند.

پس از آن با توجه به لزوم افزایش خدمت رسانی به مردم سیل زده جنوب کشور، 20 موکب اربعینی دیگر از استان های مختلف همچون تهران، خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد نیز آمادگی خود به منظور اعزام به سیستان و بلوچستان و هرمزگان را اعلام کردند و در منطقه حضور یافتند؛ به طوری که موکب های خدمات رسان در شهرستان و بخش های دلگان، جلگه چاه هاشم ، چاه شور، نیکشهر، قصر قند، بنت، چابهار، کنارک، دشتیاری وپلان مستقر شدند.

بر همین اساس تاکنون 30 موکب اربعینی به خدمت رسانی به مردم سیل زده می پردازد و به گفته حسن پلارک رییس کمیته اسکان و تغذیه اربعین، موکب های مستقر در مناطق سیل زد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع حدود یک میلیون پرس غذا بین سیل زدگان توسط موکب های اربعین

توزیع حدود یک میلیون پرس غذا بین سیل زدگان توسط موکب های اربعین