مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 07:452020-01-26اقتصادي

61 درصد از کارجویان مهارت آموخته فنی و حرفه ای کرمان مشغول بکار شدند


محمدرضا جهانگیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 902 نفر از این افراد شامل دانش آموزان، دانشجویان، خانه دار و غیره غیرکارجو بودند و 563 نفر نیز از این افراد کارجو بوده اند که بیش از نیمی از این افراد مشغول به کار شده اند.

وی تصریح کرد: افراد متقاضی کار و مهارت برای اشتغال مطمئن و پایدار به مراکز آموزش فنی و حرفه ای رایگان و یا آموزشگاههای آزاد بخش خصوصی مراجعه کنند تا شرایط کار در بازار برای آنها تسهیل شود.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمان با اشاره به مهارت آموزی چهار هزار و 711 سرباز وظیفه در پادگان های استان اظهار داشت: آمادگی داریم مسابقات ملی مهارت ویژه نیروهای مسلح به میزبانی کرمان را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری، 41 دوره آموزش های فنی و حرفه ای در قالب 2 هزار و 457 نفر دوره در پادگان های آجا، 11 دوره در قالب 950 نفر دوره در پادگان های سپاه و 29 دوره در قالب 2 هزار و 24 نفر دوره در پادگان های تحت امر ناجا در سراسر استان کرمان اجرا شده است.

جهانگیری تاکید کرد: اجرای طرح های آموزش فنی و حرفه ای برای مهارت آموزی اقشار مختلف توسط واحدهای فنی و حرفه ای در دست اجرا است که نتایج بسیار خوبی در ارتقای مهارت افراد جویای کار داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

61 درصد از کارجویان مهارت آموخته فنی و حرفه ای کرمان مشغول بکار شدند

61 درصد از کارجویان مهارت آموخته فنی و حرفه ای کرمان مشغول بکار شدند