مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 07:302020-01-26بين الملل

کریستیز حراج دوبی را لغو کرد/اثر باکیفیتی نبود!


حراجی «کریستیز» برنامه حراج خاورمیانه ماه مارس خود در دوبی را به دلیل آنچه که « فقدان آثار باکیفیت» عنوان کرده است، لغو کرد.

- حراجی کریستیز برنامه حراج خاورمیانه ماه مارس خود در دوبی را به دلیل آنچه که فقدان آثار باکیفیت عنوان کرده است، لغو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آرت نت نیوز، با وجود آشفتگی های موجود در خاورمیانه، حراجی کریستیز اعلام کرد برنامه حراج سالانه ماه مارس دوبی را لغو می کند و برای حراج آثار خاورمیانه فقط به رویداد حراج لندن که در ماه اکتبر برگزار می شود، بسنده می کند.

مایکل جها مسوول شعبه خاورمیانه حراجی کریستیز بیان کرد : در پی فروش موفقیت آمیز آثار مدرن خاورمیانه و هنر معاصر دردوبی و لندن، قصد داریم تمرکز خود را بر رویداد بزرگ فروش آثاری هنری که در سال 2020 و در لندن برگزار میشود، معطوف کنیم.

حراجی کریستیز که نخسیتن رویداد حراج دوبی خود را در سال 2006 برگزار کرده است، لغو شدن حراجی امسال را فقدان آثار هنری خاورمیانه باکیفیت عنوان کرد.

این درحالی است که کارولینا لوکا مدیر جدید آثار خاورمیانه کریستیز بر موفقیت کلی بازار فروش آثار هنری خاورمیانه تاکید دارد.

لوکا در گفت و گو با آرت نت بیان کرد : برگزار کردن سالانه رویداد حراج مساله ای است که برای مدت ها مورد بحث بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریستیز حراج دوبی را لغو کرد/اثر باکیفیتی نبود!

کریستیز حراج دوبی را لغو کرد/اثر باکیفیتی نبود!