مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 05:352020-01-26پزشكي

آغاز فعالیت تیم جهادگران سلامت بسیج جامعه پزشکی در زنجان


معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در قالب طرح شهید رهنمون گفت: این تیم متشکل از پزشک عمومی، کارشناس پرستاری، کارشناس دارویی، یک نفر ماما، کارشناس تغذیه و کارشناس مشاوره و مددکار اجتماعی است که در مواقع لزوم از حضور پزشکان متخصص نیز استفاده می شود.

دکتر جواد عابدی افزود: تشکیل دومین تیم جهادگران سلامت برای خدمت رسانی بی ادعا به بیماران نیازمند از سوی اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی در شرایط کنونی جامعه شکل گرفته است.

وی یادآوری کرد: اعضای تیم جهادگران حوزه سلامت از جنس مردم هستند و رفع نیازهای آنها به خصوص در حوزه سلامت را دغدغه خود می دانند.

این مسؤول با اشاره به دلیل نامگذاری این طرح به نام شهید رهنمون، یادآور شد: شهید دکتر محمد علی رهنمون که سال 1362 در عملیات خیبر هنگام فعالیت در بیمارستان صحرایی خاتم الانبیای طلاییه در حال ادای فریضه نماز به شهادت رسید، پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کار امدادرسانی به نیازمندان در حوادث مختلف را انجام می داد و پس از انقلاب نیز در شکل گیری مراکز درمانی نهادهای نظامی همچون سپاه پاسداران نقش بسزایی ایفا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت تیم جهادگران سلامت بسیج جامعه پزشکی در زنجان

آغاز فعالیت تیم جهادگران سلامت بسیج جامعه پزشکی در زنجان