مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 21:452020-01-25اقتصادي

طرح 24 بندی حمایت از کارآفرینان پیشرو در دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رحیم سرهنگی در مورد حمایت از کارآفرینان گفت: مصوبه حمایت از کارآفرینان پیشرو و راه اندازی سامانه کارآفرینان برتر در وزارت کار تصویب شده و این طرح هم اکنون در هیأت دولت در دست بررسی قرار دارد.

- مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت کار گفت: طرح 24 بندی حمایت از کارآفرینان پیشرو در هیأت دولت در حال بررسی است که به زودی تصویب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، رحیم سرهنگی در مورد حمایت از کارآفرینان گفت: مصوبه حمایت از کارآفرینان پیشرو و راه اندازی سامانه کارآفرینان برتر در وزارت کار تصویب شده و این طرح هم اکنون در هیأت دولت در دست بررسی قرار دارد.

وی افزود: از سال آینده و در قالب این طرح حمایت 24بندی از کارآفرینان پیشرو و خط شکن خواهیم داشت که این حمایت ها شامل در نظر گرفتن خط ویژه گمرکی، تسهیلات ارزان قیمت و تسهیلات ویژه و کمک یارانه فناوری و چند مصوبه دیگر خواهد بود که البته باید این موارد را دولت تصویب کند.

مدیرکل حمایت از کارآفرینی وزارت کار گفت: سامانه ای طراحی کرده ایم که کارآفرینان در آن سامانه ثبت نام می کنند و توسط هیأت های ارزیابی که از همه دستگاه ها در آن عضو هستند، مورد ارزیابی قرار می گیرند و در نهایت سالی 10 تا 15 کارآفرین پیشرو در کشور معرفی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح 24 بندی حمایت از کارآفرینان پیشرو در دولت

طرح 24 بندی حمایت از کارآفرینان پیشرو در دولت