مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 18:102020-01-25سياسي

حماسه مردم آمل، خنثی کننده نقشه های دشمنان


رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: حماسه مردم آمل در ششم بهمن سال 60، خنثی کننده نقشه های دشمنان بود.

- مرکز مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی امشب در مراسم سالروز حماسه مردمی ششم بهمن سال 60 در آمل افزود: تکریمی که حضرت امام راحل نسبت به شهر آمل داشتند نسبت به هیچ شهری در کشور نداشته است.

وی تصریح کرد: منافقان کوردل تصور می کردند می توانند آمل را محاصره کنند، اما حماسه مردمی، نقشه های آن ها را نقش بر آب کرد.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران کشور امام حسین (ع)، اربعین و اهل بیت است، افزود: انشالله این پرچم به دست مبارک حضرت امام زمان (عج) خواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و همرزمانش گفت: شهادت این سردار و آیین باشکوه تشییع و تدفین، انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده است.

وی با بیان اینکه آتش عشق و محبت امام حسین (ع) خاموش نمی شود، تصریح کرد: در مراسم اربعین حسینی امسال، بیش از 20 میلیون نفر در مراسم پیاده روی شرکت کردند و این نشان از عشق به امام حسین (ع) دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی افزود: به برکت انقلاب، نظام اسلامی و خون شهیدان از جمله سردار شهید سلیمانی و هم رزمانش و جوانان پاک باخته که حاضر هستند تا آخرین نفس برای ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه مردم آمل، خنثی کننده نقشه های دشمنان

حماسه مردم آمل، خنثی کننده نقشه های دشمنان