مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 18:052020-01-25فناوري

افتتاح خط مونتاژ دستگاه های احراز هویت الکترونیکی رای دهندگان


رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور از افتتاح خط مونتاژ نهایی و آماده سازی دستگاه های احراز هویت الکترونیک رای دهندگان برای انتخابات دوم اسفندماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر شجاعان با اشاره به بازدید امروز رییس ستاد انتخابات کشور از فرآیند مونتاژ و آماده سازی دستگاه های احراز هویت گفت: در این خط تولید، تجهیزات در مرحله نهایی مونتاژ بوده و اطلاعاتی مانند سیستم عامل و نرم افزارها مورد نیاز شعبه و همچنین بانک اطلاعات ثبت احوال به صورت آفلاین نصب می شود.

وی در همین راستا اشاره کرد: تست کنترل کیفیت، باتری گذاری، نصب سیم کارت و کارت حافظه، نصب سیستم عامل و نرم افزارهای مربوطه از جمله اقداماتی است که در این مرحله انجام می شود.

هر دستگاه پس نصب از برنامه های موردنیاز، کنترل کیفیت و تست های نهایی در کیف مخصوص قرار داده شده و پلمپ می شود.

رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور همچنین با بیان اینکه این دستگاهها تا روز اخذ رای پلمپ خواهند بود، افزود: این تجهیزات در استانها و شهرستانها توزیع خواهند شد و در روز اخذ رای توسط مسئولین مربوطه به شعب منتقل شده و جهت استفاده، فک پلمپ خواهند شد.

وی با اشاره به اعمال استانداردهای کیفی در روند آماده سازی هر یک از دستگاه ها، افزود: علاوه بر این که به ازای تمامی شعب اخذ رای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خط مونتاژ دستگاه های احراز هویت الکترونیکی رای دهندگان

افتتاح خط مونتاژ دستگاه های احراز هویت الکترونیکی رای دهندگان