مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 17:482020-01-25اجتماعي

جاده های خراسان رضوی برفی و لغزنده شد


ابراهیم نصری شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اعلام راهداران و تصاویر دوربین های نظارتی هم اکنون بارش برف جاده های شهرستان های قوچان، مشهد، بینالود (طرقبه شاندیز)، سرخس، کلات و محدوه سنگ بست در جاده فریمان - مشهد را تحت تاثیر قرار داده است.

وی با اشاره به بارش باران در جاده های شهرستان تربت جام ادامه داد: مه گرفتگی در جاده های باغچه - نیشابور، باغچه - تربت حیدریه، باغچه - مشهد، محدوده کله مل در جاده تربت جام - صالح آباد و گردنه مزداوند در جاده مشهد - سرخس موجب کاهش دید افقی رانندگان در این مناطق شده است.

روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته نیز نیمه جنوبی خراسان رضوی تحت تاثیر بارش برف بود که منجر به بسته شدن برخی جاده های استان شد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی موج جدید بارش ها با شدت کمتر طی امروز و فردا نیمه شمالی استان را دربرمی گیرد.

خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که 6 هزار و 422 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.

این استان علاوه بر 51 گردنه به طول 545 کیلومتر در جاده های بین شهری، 172 گردنه به طول 574 کیلومتر در جاده های روستایی و 136 محل کولاک و مه گیر به طول 586 کیلومتر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های خراسان رضوی برفی و لغزنده شد

جاده های خراسان رضوی برفی و لغزنده شد