مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 17:402020-01-25اقتصادي

80 هزار روستایی در گیلان تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی هستند


مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گیلان تعداد افراد بیمه شده در سطح استان را 80 هزار نفر عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، هانی قلی پور عصر امروز در جریان دیدار با فرماندار این شهرستان در محل فرمانداری تعداد افراد بیمه شده در سطح استان گیلان را 80 هزار روستایی دانست و اظهار کرد: شهرستان آستارا در سطح استان از جایگاه خوبی برخوردار بوده و تاکنون 9 هزار نفر تحت پوشش قرارگرفته اند.

    وی آغاز کار صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در سطح استان گیلان را به سال 84 دانست و گفت: در سطح کشور 6 میلیون روستایی شرایط بیمه شدن را دارند که از این میزان، 330 هزار خانوار مختص استان گیلان است که سهم شهرستان آستارا یک هزار و 500 نفر سرپرست خانوار می باشد.

   به گفته مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گیلان افراد بیمه شده بنا به درخواست خود می توانند سالانه بین 270 هزارتا 660 هزار تومان حق بیمه پرداخت کنند که در قبال این میزان پرداختی، کمک هزینه ازکارافتادگی، فوت و بازنشستگی دریافت می کنند.

   قلی پور بیمه تأمین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گیلان را تنها بیمه یارانه ای دولت عنوان کرد و افزود: کسی که برای استفاده از خدمات این بیمه با سندسازی خود را روستایی معرفی کند، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 هزار روستایی در گیلان تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی هستند

80 هزار روستایی در گیلان تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی هستند