مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 17:252020-01-25اقتصادي

برنامه مشخصی برای تأمین مسکن اقشار ضعیف جامعه ارائه نشده است


برنامه مشخصی برای تأمین مسکن اقشار ضعیف جامعه ارائه نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز شنبه در نشست شورای تأمین مسکن با تاکید بر این مطلب که باید همه تلاش ما درجهت تأمین مسکن برای دهک های پایین جامعه بکار گرفته شود، تصریح کرد: با وجود برنامه های بسیاری که برای ساخت مسکن در کشور صورت گرفته اما هنوز برنامه مشخصی برای تأمین مسکن اقشار ضعیف جامعه ارائه نشده است.

وی ادامه داد: باید راه های دیگری برای کاهش قیمت تمام شده مسکن برای دهک های پایین جامعه ایجاد شود.

استاندار ایلام سپس به طرح مسکن مهر اشاره کرد و تصریح کرد: طرح مسکن مهر طرح خوبی بود اما در عمل به خوبی اجرا نشد و مشکلاتی را برای دولت و مردم ایجاد کرد.

وی گفت: در مسکن مهر قاعده و هدف خوب بود ولی هیچ گاه در عمل به خوبی اجرا نشد، قرار بود اجاره به شرط تملیک باشد و سهم بانک ها و دولت و سهم آورده متقاضیان در نظر گرفته شود اما در بحث سهم آورده اقشار آسیب پذیر توان تأمین آن را نداشتند.

وی در راستای خانه دار شدن اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه گفت: باید به گونه ای عمل کنیم که بتوانیم سهم آورده افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و افراد کم درآمد جامعه به نحوی تأمین شود و در غیر این صورت دوباره این طرح ها باعث ایجاد تورم در جامعه می شوند و باعث سود جویی برخی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه مشخصی برای تأمین مسکن اقشار ضعیف جامعه ارائه نشده است

برنامه مشخصی برای تأمین مسکن اقشار ضعیف جامعه ارائه نشده است