مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 17:152020-01-25سياسي

ایران به کابوس دشمنان تبدیل شده است/لزوم هوشیاری در برابر جنگ نرم


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: از پیدایش انقلاب شکوهمند اسلامی، ایران عزیزمان تبدیل به کابوسی برای دشمنان قسم خورده نظام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حسن عاملی عصر شنبه در دومین همایش فعالان فضای مجازی استان اردبیل که در مجتمع فرهنگی و هنری ولایت سپاه حضرت عباس (ع) برگزار شد، عنوان کرد: ایران اسلامی با تکیه بر آرمان های اصیل و والای خود تبدیل به کابوسی برای دشمنان نظام شده تا کشورهای مستکبر با روش های مختلف در صدد ضربه زدن به آن برآیند.

وی افزود: دشمنان برای ضربه وارد کردن به انقلاب اسلامی از دو روش جنگ اقتصادی و جنگ نرم بهره می برند و بایستی در مقابل تمامی حربه های دشمنان از هوشیاری و بصیرت لازم برخوردار بود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بر لزوم برخورداری از ساماندهی کافی و دقیق برای مقابله با جنگ نرم دشمنان تأکید کرد و ادامه داد: دشمنان به جنگ روانی امید بسته اند و در تلاشند تا با این خدعه، باطل را حق نشان دهند.

عاملی یادآور شد: برای پیروزی در مقابل دشمنان در جنگ وسیع روانی بایستی به صورت تخصصی و تشکیلاتی وارد گود شده و در مقابل حربه های آنان با حفظ هوشیاری آحاد مردم ایستادگی کرد.

وی ضرورت آشنایی با سبک های حملات دشمنان با بهره گیری از فضای مجازی را یادآور شد و افزود: از تولید محتوای غنی در فضای مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به کابوس دشمنان تبدیل شده است/لزوم هوشیاری در برابر جنگ نرم

ایران به کابوس دشمنان تبدیل شده است/لزوم هوشیاری در برابر جنگ نرم