مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 17:102020-01-25سياسي

عده ای از زبان 180 هزار نفر مردم نهاوند سخن می گویند


فرماندار نهاوند با انتقاد به ایجاد حواشی در نهاوند، گفت: عده ای از زبان 180 هزار نفر مردم نهاوند سخن می گویند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراد ناصری عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را اثبات و رستاخیز حضور مردم در شهرهای مختلف کشور نشان از پایبندی مردم ایران اسلامی به آرمان های امام راحل است.

وی با اشاره به اینکه وحدت میراث گران بهای امام خمینی (ره) در کشور است، اظهار کرد: آنچه امروز در کشور انجام شده به معنای این نیست که دیگر کاری برای انجام دادن وجود ندارد اما مردم فهیم ما همواره شرایط کشور را درک می کنند.

فرماندار نهاوند بابیان اینکه کارهای عمرانی در کشور به صورت اوراق چندساله در حال انجام است، گفت: بام نهاوند شناسنامه گردشگری شهرستان نهاوند است که به همت شهرداری علی رغم نبود اعتبارات در حال اجرا است.

وی با اشاره به طولانی شدن پروژه پیاده راه سعدی، گفت: از مردم عذرخواهی می کنم اما انتظار داریم شهردار وعده ساماندهی و اتمام آن را تا پایان شهریور محقق کند.

ناصری بابیان اینکه طلیعه اولین سال دومین گام انقلاب اسلامی در پیش است، گفت: برگزاری انتخابات سالم در هر مقطع موجب بیمه شدن نظام شده است و همین مهم باعث شده انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران یک حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای از زبان 180 هزار نفر مردم نهاوند سخن می گویند

عده ای از زبان 180 هزار نفر مردم نهاوند سخن می گویند