مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 17:102020-01-25سياسي

داعش آمده بود در منطقه بماند اما سردار سلیمانی و یارانش آن را نابود کردند


رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران گفت: یک درس مهم که سردار سلیمانی به همگان داد این بود که باید سرباز و مطیع امر ولایت باشیم.

- رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران گفت: یک درس مهم که سردار سلیمانی به همگان داد این بود که باید سرباز و مطیع امر ولایت باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده شامگاه شنبه 5 دی ماه در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی و مراسم فاطمیه که در مسجد امام رضا (ع) شهرستان ورامین برگزار شد، تصریح کرد: خوش به حال سردار سلیمانی که عمری در حال جهاد بود و در پایان عمرش مُهر شهادت بر روی کارنامه اش خورد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در طول چهل سال انقلاب مدام مشغول جهاد بود، ادامه داد: شما در هیچ جا مشاهده نکردید که ایشان وابسته به عنوان هایی از جمله سردار، سپهبد و .

باشند، بلکه همیشه خود را سرباز ولایت می دانستند و بعد از شهادت خود در وصیت نامه شان آوردند که بر روی سنگ قبرم بنویسید سرباز انقلاب هستم.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران افزود: داعش آمده بود در منطقه بماند اما سردار سلیمانی و یارانش آن را نابود کردند.

سردار سلیمانی چهره ای بین المللی بود و همانگونه که در احادیث مشاهد کرده ایم کسی که برای خدا قدم بردارد، خدا به او عزت می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش آمده بود در منطقه بماند اما سردار سلیمانی و یارانش آن را نابود کردند

داعش آمده بود در منطقه بماند اما سردار سلیمانی و یارانش آن را نابود کردند