مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 17:052020-01-25اقتصادي

تعداد معادن غیرفعال استان بوشهر کاهش یافته است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: معادن غیرفعال از 147 معدن به 106 معدن کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسین حسینی عصر شنبه در سومین جلسه شورای معادن استان بوشهر اظهار داشت: در راستای رونق تولید و طرح های اشتغال زایی، معادن فعال استان بوشهر افزایش یافته است.

وی از ایجاد 4000 فرصت شغلی با اجرایی شدن طرح بوکسیت مواد معدنی در این استان خبر داد و افزود: 60 میلیون تن ذخیره قطعی مواد معدنی بیتومین در استان بوشهر اعلام شده و این در حالی است که 130 میلیون تن پیش بینی این ماده مهم معدنی است.

حسینی با بیان اینکه معدن بیتومین با ظرفیت 60 میلیون تن در استان بوشهر فعال می شود اضافه کرد: معدن، بیتومین ماسه ای است و بیتومین ماسه ای زمینه ساز اجرای بسیاری از صنایع مختلف به ویژه در عرصه آسفالت فرودگاهی است.

وی با اشاره به کشف پهنه بزرگ معدن بوکسیت در استان بوشهر بیان کرد: ایمیدرو عملیات شناسایی معدن بوکسیت در استان بوشهر آغاز کرده است که بر اساس گزارش ارائه شده میزان ذخیره این مواد معدنی اطمینان بخش است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه با اجرایی شدن طرح بوکسیت مواد معدنی در استان بیش از 4000 فرصت شغلی ایجاد می شود گفت: بوکسیت یک نوع ماده معدنی و ماده اصلی آلومینیوم است که در همین راستا ایمیدرو سرمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد معادن غیرفعال استان بوشهر کاهش یافته است

تعداد معادن غیرفعال استان بوشهر کاهش یافته است