مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 15:462020-01-25اجتماعي

اعزام 280دانش آموز صومعه سرا وتولماتی به مناطق عملیاتی جنوب کشور


جانشین فرمانده سپاه شهرستان صومعه سرا در آیین اعزام این دانش آموزان گفت:در چهارمین مرحله اعزام این کاروان با 6 دستگاه اتوبوس و چند خودرو سبک پشتیبانی سفر خود به مناطق عملیاتی را آغاز کردند.

سرهنگ پاسدار جلیل زارع روز شنبه اظهار داشت: سفر کاروان راهیان نور دانش آموزان صومعه سرا به مدت چهار روز است که در آن از مناطق عملیاتی شلمچه موزه جنگ خرمشهر ، دو کوهه و معراج شهدای اهواز بازدید خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه راوی، روحانی و تعدادی از مدیران مدارس کاروان راهیان نور را همراهی می کنند افزود : شهیدان بهترین الگوهای رفتاری و اعتقادی برای دانش آموزان آینده ساز میهن اسلامی هستند.

وی گفت: دانش آموزان باید از این سفر معنوی و تربیتی بهترین استفاده را داشته باشند و شهیدان را چراغ راه ادامه زندگی خود قراردهند.

مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا گفت : اردوی راهیان نور بهترین شیوه آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و در جهت مقابله با تهدیدات و جنگ نرم دشمنان است .

حسین بالو اظهار داشت: 4دستگاه اتوبوس از دانش آموزان اعزام از صومعه سرا در این سفر با دلاورمردیها، رشادت و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در آن زمان آشنا خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 280دانش آموز صومعه سرا وتولماتی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

اعزام 280دانش آموز صومعه سرا وتولماتی به مناطق عملیاتی جنوب کشور