مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 15:082020-01-25اجتماعي

300 مدرسه در استان کرمان احداث می شود


احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان روز شنبه در گردهمایی مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان در جیرفت افزود: طی چند سال گذشته با مشارکت مردم و خیرین بیش از 2 هزار کلاس درس در این استان ساخته شده است.

وی با بیان اینکه دولت برای حضور خیرین شرایط خوبی در نظر گرفته است، تصریح کرد: اگر خیری 30 درصد کمک کند مابقی را دولت می پردازد و اگر یک مدرسه خیرساز باشد سه مدرسه دیگر نیز توسط دولت ساخته می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش کرمان با بیان اینکه 700 مدرسه زیر 10 نفر و 250 مدرسه زیر پنج نفر دانش آموز در این استان وجود دارد، اظهار داشت: بخشی از مسائل آموزش ما درگیر ساخت و ساز بوده و این در حالی است که مجموعه آموزش و پرورش باید فقط درگیر مسائل علمی و آموزشی باشد.

وی تصریح کرد: اگر به آموزش و پرورش کمک شود بسیاری از دغدغه های امروز جامعه را نخواهیم داشت و اعتقاد مجموعه آموزش و پرورش بر این است که هیچ دانش آموزی نباید از تحصیل باز بماند.

اسکندری نسب گفت: در آموزش و پرورش استان 80 هزار فرهنگی وجود دارد که 30 هزار نفر از این تعداد بازنشستگان هستند لذا از تجربیات این افراد باید استفاده کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش می تواند یک کانون توسعه انسانی باشد، بیان داشت: اگر آموزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 مدرسه در استان کرمان احداث می شود

300 مدرسه در استان کرمان احداث می شود