مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 15:082020-01-25سياسي

فرماندار شهرستان رشت: نان باکیفیت مطالبه عمومی مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، میرشمس مومنی زاده عصر شنبه در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان رشت در فرمانداری اظهار داشت: عمده نانوایان دلسوز بوده و عملکرد خوبی در پخت نان باکیفیت برای مردم دارند، اما لازمست همه نانوایان رعایت موارد مربوط به پخت نان با کیفیت را مد نظر قرار دهند.

وی با اشاره به کار ارزشمند نانوایان و دشواری این شغل و بیان اینکه در گذشته نانوایان با تقدس و اعتقاد در این حرفه فعال بودند و چند ساعت قبل از طلوع خورشید برای ورآوری خمیر نان اقدام می کردند، افزود: ضروریست تا این فرهنگ سنتی ارزشمند بار دیگر پررنگ شود البته هستند نانوایانی که اکنون با وجدان و انضباط کاری در این حرفه مشغول بوده و نان با کیفیت تحویل مردم می دهند.

فرماندار شهرستان رشت رعایت بهداشت در نانوایی ها و پخت نان را بسیار حائز اهمیت عنوان و خاطر نشان کرد: شاخص های بهداشتی در پخت نان باید لحاظ شود که در این باره نظارت و کنترل در نانوایی ها باید توجه جدی شود.

وی با بیان این که نیروی انسانی شاغل در نانوایی ها باید از مهارت های لازم برخوردار باشد، اضافه کرد: نیروی انسانی دارای مهارت در ارائه نان با کیفیت به مردم نقش مهمی دارد بنابراین آموزش این قشر باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهرستان رشت: نان باکیفیت مطالبه عمومی مردم است

فرماندار شهرستان رشت: نان باکیفیت مطالبه عمومی مردم است