مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 14:152020-01-25بين الملل

اهداف افسانه هولوکاست و و بزرگنمایی آن


نشست هولوکاست؛ نشستی برای تثبیت رژیم متزلزل صهیونیستی - نشست هلوکاست هفته گذشته با حضور ولادیمیر پوتین و امانوئل مکرون روسای جمهوری روسیه و فرانسه در سرزمین های اشغالی برگزار شد.

روسای جمهور فرانسه و روسیه دیدار با بنی گانتس رییس حزب آبی سفید رژیم صهیونیستی و همچنین سفر به کرانه باختری و دیدار با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان را در دستور کار خود داده بودند و برنامه ملاقات این دو با عباس در حالی انجام شد که طی روزها و ماه های اخیر گزارش هایی در مورد محتوای معامله قرن و زمان رونمایی از آن منتشر شده است.

در این نشست همچنین قرار بود آندره دودا رییس جمهوری لهستان نیز حضور پیدا کند اما به علت فرصت ندادن به وی برای سخنرانی، او حاضر به شرکت در مجمع هولوکاست نشد.

گفته می شود صهیونیست ها از آندره دودا برای سفر به سرزمین های اشغالی دعوت کرده بودند اما بخاطر نگرانی از اظهار نظرهای وی در مورد حقایق هولوکاست به او اجازه سخنرانی ندادند.

شیمون شینکوفسکی معاون وزیر خارجه لهستان قبل از برگزاری این نشست از پوتین در خواست کرده بود تا در مجمع هولوکاست حقایق را بگوید.

اما برگزاری چنین نشست سالانه ای حاوی چه نکاتی است و هدف از بزرگ نمایی آن چیست؟ در جواب این پرسش می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1- مثل همیشه مشروعیت بخشی به رژیمی که اساس آن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف افسانه هولوکاست و و بزرگنمایی آن

اهداف افسانه هولوکاست و و بزرگنمایی آن