مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 14:102020-01-25سياسي

نوجوانان زائر و مجاور؛ مهمان ویژه برنامه «در سوگ ام ابیها»


همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نوجوانان زائر و مجاور میهمان ویژه برنامه «در سوگ ام ابیها» در محل دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی شدند.

- نوجوانان زائر و مجاور؛ مهمان ویژه برنامه در سوگ ام ابیها همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نوجوانان زائر و مجاور میهمان ویژه برنامه در سوگ ام ابیها در محل دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، در این ویژه برنامه که به همت واحد محافل و مسابقات اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی برگزار شد، در ابتدا امین رجبی قاری نوجوان آستان قدس رضوی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت و سپس حاضران صلوات خاصه امام رضا(ع) را زمزمه کردند.

حجت الاسلام مصطفی ثابتی و شهرام تدین که دو کارشناس مجری این برنامه بودند، با زبان قصه، داستان و سرگرمی به تبیین سبک زندگی فاطمی و علل شهادت و همچنین به ذکر القاب و صفات این بانوی بزرگوار پرداختند.

در این ویژه برنامه همچنین نوجوانان با پاسخگویی به سوالات مسابقه قرآنی فرشتگان آسمانی با رویکرد زندگی حضرت فاطمه(س) با نکاتی اخلاقی و درس آموز از زندگی این بانوی بزرگوار آشنا شدند و برگزیدگان این مسابقه نیز هدایایی متبرک و معنوی دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان زائر و مجاور؛ مهمان ویژه برنامه «در سوگ ام ابیها»

نوجوانان زائر و مجاور؛ مهمان ویژه برنامه «در سوگ ام ابیها»