مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 14:052020-01-25اجتماعي

درمان سرطان تاریخی منطقه خلازیر در سال آینده


آلودگی های زیست محیطی و آسیب های اجتماعی منطقه خلازیر در سال 99 حل می شود.

- ، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران با اشاره به بازدید از محله خلازیر در منطقه 19 تهران گفت: از مهمترین مسائل این محله آلودگی هوا و گسترش آسیب های اجتماعی است که برای ساماندهی آن اقدام نشده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه گاراژ های بسیاری در خلازیر وجود دارد که به صورت غیرقانونی اقدام به تفکیک پسماند می کنند، گفت: بعضی اوقات با سوزاندن لاستیک اقدام به استخراج سیم های مسی لاستیک می کنند که این اقدام به شدت موجب آلودگی آن منطقه می شود.

وی افزود: از مهمترین مشکلاتی که گریبان گیر این محله است تجمع بزهکاران اجتماعی و معتادان است که ایجاد ناامنی و زورگیری از افراد می کنند.

فراهانی با بیان اینکه معابر خلازیر در روز توسط دستفروشان اشغال می شود، اظهار کرد: متأسفانه تاکنون اقدام به ساماندهی دستفروشان نشده و این وضعیت مشکلات این محله را افزون کرده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در گذشته محله تقی آباد در محدوده شهرداری منطقه 18 هم دچار چنین مشکلاتی بود، گفت:، اما با اقدامات مناسب شهرداری منطقه 18 این مسائل با هماهنگی دادستانی، پلیس و محیط زیست حل شد و این موفقیت نشان می دهد که حل مسئله در خلازیر هم امکان پذیر است و اکنون در حال برنامه ریزی هستیم تا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان سرطان تاریخی منطقه خلازیر در سال آینده

درمان سرطان تاریخی منطقه خلازیر در سال آینده